همراه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان-بلاک اسکای-اسایش

همراه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان-بلاک اسکای-اسایش

شاهکارهای ادب فارسی (درباره چهارده معصوم {ع}ویاران
همراه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان-بلاک اسکای-اسایش

همراه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان-بلاک اسکای-اسایش

شاهکارهای ادب فارسی (درباره چهارده معصوم {ع}ویاران

محرم -علی اصغر -امام مهدی وچند مطلب دیگرنوشته

شده توسط محمد حسن اسایش در تاریخ دوشنبه 5 دی ماه سال 1390 در موضوع علی اصغر ع چاپ یادداشت | 0 نظر زبان حال علی اصغر با پدر(همچو خلیل اندراین آتش سوزان شدم) ای پدر از کودکی فارس میدان شدم جهد تو کردی ولی من زشهیدان شدم ریخته شد خون در سر کوی وفا از سر یک قطره خون گوهر غلطان شدم جاذبه حسن دوست جانب یارم کشید مور صفت وارث ملک سلیمان شدم ارث شهادت زتو بردنم از زندگیست جان بتو کردم وفا محرم جانان شدم سوز دل تشنه ات زد بدل من شرار تشنه لب دلکباب بهر تو قربان شدم آتش سودای یار شعله زد اندر سرم همچو خلیل اندراین آتش سوزان شدم کشته شدم تشنه لب همچوعلی اکبرت قطره بدم ای پدر همسر عمان شدم قصرجنان دیدم از روزن پیکان تیر زآمدن این جهان زود پشیمان شدم* *-طوفان کربلا -ص112-گرداورنده : سید خراسانی ( سید حسن سجادی )-کتابفروشی رجبی |+| نوشته شده توسط محمد حسن اسایش در تاریخ دوشنبه 5 دی ماه سال 1390 در موضوع امام حسین ویاران ایشان | چاپ یادداشت | 0 نظر سینه ی تنگم مجال آه ندارد جان به هوای لب است و سینه ی تنگم مجال آه ندارد جان به هوای لب است وراه ندارد گوشه ی چشمی بسوی گوشه نشین کن زانکه جزاین گوشه کس پناه ندارد گرچه سیه رو شدم غلام تو هستم خواجه مگر بنده ی سیاه ندارد از گنه من مگو که زاده ی آدم نا خلف استی اگرگناه ندارد هرکه گدایی ز آستان تو آموخت دولتی اندوختی که شاه ندارد گنج تجلی زکنج خلوت دل جوی نیک نظر کن که اشتباه ندارد پیر خرد گر به خلوت تو برد پی جز در آن خانه خانقاه ندارد مهر تو در هر دلی که کرد تجلی داد فروغی که مهر وماه ندارد مهر گیا ه است حاصل دل عاشق آب وگل ما جز این گیاه ندارد مفتقر از سر عشق دم نتوان زد سر برود زانکه سر نگاه ندارد * *-سرودهای امام مهدی عج... ص27-گرداورنده :حسین حقجو-انتشارات قلم -قم |+| نوشته شده توسط محمد حسن اسایش در تاریخ شنبه 3 دی ماه سال 1390 در موضوع مهدی قائم -عج... | چاپ یادداشت | 0 نظر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.